סידור תפילה – מתנה מרגשת לכל אירוע

אם אתם מחפשים מתנה שימושית ומרגשת לאירוע של אדם יקר, סידור תפילה יכול להיות הבחירה המושלמת עבורכם. סידור הוא הספר המרכז בתוכו את כל התפילות שיהודי מתפלל בימי חול ובימי השבת, כמו גם את החשובות שבתפילות החגים. חלק מהסידורים כוללים גם ברכות, דינים שונים ואת קריאות התורה הנהוגות בימים שני וחמישי, כך שסידור הוא ספר החיים של היהדות.

סוגי סידורים

כפי האמור לעיל, ישנם סידורים הכוללים רק את התפילות, וישנם אחרים הכוללים גם דינים, ברכות ותוספות אחרות. מלבד ההבדל הזה, ישנם הבדלים נוספים בין הסידורים השונים:

נוסח אשכנז-ספרד
– נוסח אשכנז הקדום עדיין מקובל אצל הליטאים, אולם היום רוב האשכנזים מתפללים דווקא כשהם קוראים בסידור בנוסח תנועת החסידות, למרות שהאחרון הוגדר כנוסח ספרד. נוסח זה הוא שילוב בין נוסח אשכנז הקדום והנוסח הספרדי, והוא היום המקובל על רוב האשכנזים.

נוסח ספרדי-עדות המזרח
– נוסח שונה של הסידור, המקובל על רוב הספרדים. בגלל תפוצתו הרחבה, נוצרו לנוסח זה תת-נוסחים נוספים, ביניהם נוסח גיאורגיה, מרוקו, תורכיה, רודוס ועוד.

מעבר להבדלי הנוסחים, יש סידורים שכוללים את כל התפילות כולן, אחרים כוללים רק את התפילות לימי חול או רק את התפילות לימי שבת וחג, ויש כאלה הכוללות את תפילת מנחה ואת תפילת מעריב – שתי התפילות המרכזיות ביהדות.

מתנה מיוחדת במינה

הבאת סידור כמתנה לאירוע כמו יום הולדת, בר מצווה, חתונה ועוד היא מחווה מאוד מרגשת הטומנת בחובה את לב ליבה של היהדות כולה. אפשר לבחור היום סידורים בגדלים שונים בעיצוב מיוחד עם כריכות מהודרות מעור אמיתי,דמוי עור,סקאי,ולמינציה ולהפוך אותם למתנה יהודית וייחודית , אשר יש בה הרבה מאוד כוונה.

סידור תפילה כמזכרת לאורחים באירוע שלכם


כאשר אתם עורכים אירוע, אתם בוודאי מעוניינים לכבד את האורחים שלכם אשר הקדישו מזמנם והגיעו לחגוג ביחד אתכם. סידור תפילה הוא מתנה שיש בה הרבה מאוד כבוד והערכה, ואשר תהיה שימושית גם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים.

מילר ספרים ואומנות ביודאיקה מציעה מבחר סגנונות של סידורי תפילה, ביניהם סידורים בגודל כיס המתאימים מאוד כחלוקה לאורחים באירוע, כמו גם סידורים גדולים ומהודרים המתאימים למתנה מיוחדת עבור בר/בת מצווה או מתנה מיוחדת לכלה או לחתן לכבוד החתונה.

כל הסידורים המוצעים ב"מילר" הינם באיכות גבוהה וכרוכים בכריכות עמידות לאורך זמן. אתם מוזמנים להתבונן במגוון הסידורים שבאתר ולבחור את הסידור המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם.

לקבלת מידע נוסף וסיוע בבחירת הסידור המתאים לצורכיכם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטל' 02-6783806 או דרך האתר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם? שתפו!

חנות המוצרים פתוחה!

קטלוג המוצרים של מילר לרכישה אונליין עם משלוח עד פתח הדלת.

שאלה? כתבו לנו!