ספר תהילים – מתנה עם ערך

כשאנחנו מחפשים חיבור, כח או רוצים לבקש ולהודות על מה שיש, אנחנו פותחים את ספר התהילים ומייד מתחברים. מה יש בספר התהילים שהפך אותו לאחד מספרי התנ"ך החשובים והבולטים ביותר? הספר שמאחד בין כל העם בכל ההיסטוריה ונותן כל כך הרבה כח ותקווה?

כשאנחנו מחפשים חיבור, כח או רוצים לבקש ולהודות על מה שיש, אנחנו פותחים את ספר התהילים ומייד מתחברים. מה יש בספר התהילים שהפך אותו לאחד מספרי התנ"ך החשובים והבולטים ביותר? הספר שמאחד בין כל העם בכל ההיסטוריה ונותן כל כך הרבה כח ותקווה?

את ספר התהילים, כתב דוד המלך במהלך חייו, מזמורי התהילים נכתבו בעיתות של קושי, בדידות ובימים של שמחה והודיה – המנעד הרחב של הרגשות והתפילות השונות – מקנה לספר התהילים כח מיוחד שמעצים כל אחד ומתאים לכל רגע.

בזכות מכלול המזמורים האורג בצורה כל כך יפה את המצבים בהם אדם יכול להימצא, מהווה ספר תהילים מקום אליו יכול כל יהודי להתחבר, הן ברגעי שמחה והן ברגעי אושר, ולהתייחד לא רק עם הבורא, אלא גם עם המצב בו הוא נמצא.
מי שניסה יודע: כשמתחילים לקרא פרקטי תהילים, הולכת ומתפשטת תחושת נינוחות. הולכת ומחלחלת ההכרה שהכל אלוקי, הכל מהשם, הכל מנוהל בצורה טובה. הדאגות והלחצים הולכים וקטנים, ותופסים פחות מקום.
התחושה הרגועה והנעימה מחזקת את הקשר לבורא ונעימות, ערבות ומתיקות הולכות ונספגות באבריו, ומתפשטת תחושה של רוגע, בטחון ואפילו שמחה על התחושה המתוקה של קרבת אלוקים שזכה לה בתוך המצב הלא נעים הזה.

כמה עובדות על ספר התהילים

  • את ספר התהילים כתב דוד המלך, אך לא הוא חיבר 100 מזמורים בלבד, 50 מזמורים נוספים נכתבו ע"י: אדם הראשון, מלכיצדק, אברהם, משה, הימן, ידותון, אסף, ושלושת בני קרח
  • שם הספר תהילים הוא צורת רבים של המילה "תהילה", שמשמעותה דבר שבח. בלשון חז"ל הספר מכונה 'תילים'. יש ממפרשי ימי הביניים, כגון הרמב"ן והאבן עזרא, שכינו את הספר 'תהילות'
  • ספר תהילים כולל 150 פרקים והוא הספר הארוך ביותר בתנ"ך.
  • ספר תהילים כולל בתוכו את הפרק הארוך ביותר בתנ"ך: פרק קי"ט, הכולל למעשה מזמור לכל אחת אותיות האלף-בית, כשכל הפסוקים במזמור פותחים באותה אות.
  • את פרקי התהילים היו שרים הלוויים בבית המקדש בזמן עבודת הקרבנות, בלחנים שנשכחו אחרי החורבן.

מתנה מרגשת עם ערך מוסף

כשרוצים לפנק במתנה עם ערך רגשי סנטינטלי, ספר התהילים הוא הבחירה המושלמת, בזכות הכח הייחודי הטמון בספר שנותן כח ותקווה לכל אחד, שמלווה גם במצבים של קושי וגם במצבים של הודיה.
תוכלו לבחור ספר תהילים יוקרתי בכריכת עור אמיתי עם חריטה או ממגוון גדול במיוחד של כריכות מיוחדות, גדלים שונים ועיצובים חדשניים לכל סגנון וגיל.
ספר תהילים, המתנה המושלמת לכל אחד בכל עת, ליומולדת, לבת מצווה, לבר מצווה, ללידה, לחתונה, לאירוסין או סתם כשרוצים לפנק.
בזכות היותו של ספר התהילים מבוקש כל כך בקרב כל הגילאים, יצרנו ספרי תהילים בפורמטים שונים המותאמים לכל עין, החל מילדות (התחלת הקריאה) ועד לזיקנה (העיניים מתעייפות מהר). מוזמנים לבחור את ספר התהילים אליו תתחברו ואיתו תתייחדו ותתפללו בכל צורך.

מזכרת שכולה הודיה

בזמנים של שמחה ואושר, רוצים להודות ולהוקיר לאדון העולם על כל מה שנתן לנו, ספר תהילים זוהי מזכרת מיוחדת שתלווה את האורחים שהגיעו לחגוג אתכם באירוע שלכם, תוכלו להטביע תוכן ייעודי בכריכת ספר התהילים ולהיות בטוחים שהמתנה הנפלאה הזו תלווה אותם לאורך ימים.
האורחים אשר טרחו והשתתפו באירוע שלכם, יהנו להתפנק במתנה שימושית זו. דמיינו לעצמכם ספר תהילים ארוז באריזה מכובדת, עם חריטה או הטבעה של פרטי האירוע למזכרת נצח, בו ישתמשו שוב ושוב בכל צרה או שמחה ויזכרו ברגעים היפים שחלקתם יחד באירוע הנהדר שלכם.
'מילר ספרים ואמנות ביודאיקה', חלוצים ומובילים בעיצוב ספרי תפילה במגוון כריכות מהודרות וסגנונות מיוחדים בפורמטים שונים המתאימים מגיל קריאה ועד גיל זקנה, במחלקת ספרי התהילים שלנו בווודאי תמצאו את ספר התהילים הייחודי שרציתם.
לקבלת מידע נוסף וסיוע בבחירת ספר התהילים המתאים לצורכיכם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם? שתפו!

חנות המוצרים פתוחה!

קטלוג המוצרים של מילר לרכישה אונליין עם משלוח עד פתח הדלת.

שאלה? כתבו לנו!